Lidmaatschap

De vereniging staat open voor iedereen die interesse heeft in filosofie. Het lidmaatschap kan op twee manieren worden verkregen:

1. Door aanmelding via het mailadres van de vereniging, waarna u een bevestiging ontvangt en een mededeling van de penningmeester over de wijze van inning van de contributie;
  2. Als u als belangstellende een keer een lezing bijwoont, kunt u ter plaatse een aanmeldingsformulier invullen, waarna u eveneens een bevestiging en een mededeling van de penningmeester ontvangt.

Leden hebben toegang tot de lezingenavonden en de algemene ledenvergadering (ALV) en kunnen deelnemen aan alle andere activiteiten die de vereniging organiseert.

Contributie

Aan het lidmaatschap is een contributie verbonden van € 40,00 per lezingseizoen dat loopt van september tot en met augustus. De contributie is aan het begin van het seizoen verschuldigd; de penningmeester stuurt daarover een mail vergezeld van het rekeningnummer waarop het bedrag kan worden gestort. Mocht u de vereniging een hoger bedrag willen doen toekomen, dan is dat altijd welkom.

Opzeggingen

Opzeggingen dienen uiterlijk 2 maanden voor 1 september – de start van het nieuwe lezingenseizoen – bij de secretaris binnen te zijn. Komen opzeggingen na dat tijdstip binnen dan is alsnog de contributie voor het volgende lezingenseizoen verschuldigd.

(Mail)adreswijzigingen

Gaarne deze tijdig doorgeven aan de secretaris via het mailadres van de vereniging.